Semester

Hello! Här är jag! har fastnat i instagram/facebookträsket lite men nu så blev jag påmind om att jag har en blogg:-) fick just frågan har du en blogg? kändes lite som spelar du golf? ja jag har golfklubbor... ja det finns en blogg... i min blogg tar man inga pauser, utan det bara blir så. Kan ju inte skriva "nu tar jag en paus" för jag kanske blir sugen på att blogga direkt sen.
Tur det är jag som bestämmer.
Nu är min butik semesterstängd tills skolorna börjar, så barnen får sommarlov. Jag tar emot beställningar och gör bröllopsblommor, begravningsblommor och bud som vanligt. Jobbar hemifrån det känns bra. fixar hemma, kommer ikapp, slappar lite...
 Måste inte vara där hela dagarna, är det fint väder så jobbar jag på kvällen istället. Tekniken gör det möjligt. Älskar internet.

Just nu väntar jag på att de ska komma och gräva ett stort hål i gräsmattan. Vi har bestämt oss för en pool från poolriket, var och tittade på färger igår och det blir en koboltblå glasfiberpool.
bild från www.poolriket.se
 
Hela familjen längtar!
Kram Jea

Kommentarer

Wow! Det där ser ju hel-lyxigt ut. Vad vi ska ha det bra sen Lena, Lotta och Jag när vi kommer på besök :)))

Kram J

Populära inlägg