Bo kvar, köpa nytt eller bygga...

Vi har varit på husvisning nu igen, det händer då och då.
Huset är helt ljuvligt, faktiskt det första jag har kunnat tänka mig att flytta till.
Så nu är det ännu mer angeläget att jag blir klar med målningen hemma, antingen för oss själva eller någon annan.

Direkt efter husvisningen var vi i det här underbara huset. http://humlebacken.blogg.se/

Vi hade en väldigt bra midsommar, maten blev perfekt, verandan gjorde sitt jobb i blåsvädret och gästerna somnade före oss i soffan:-D

Här är den nya soffan jag "pratade" om i påskas. Den får vara i butiken tills jag vet var den ska vara.

Kommentarer

Inga lätta beslut!! Förstår att du är sugen både på huset i bloggen och huset ni varit och tittat på. MEN ni bor ju jättefint nu också! Där har ni lite att klura på.. ;-) :-D.

Ha det toppen!
Kram

Populära inlägg