torsdag 3 februari 2011

Bröllopsmässa




I helgen är det Allt om bröllops mässa på Slagthuset i Malmö (det har jag sagt på film - gissa hur många tagningar det blev:-) Välkommen till vår monter B2.01, där svarar vi på frågor och showar lite. Man kan också vinna sin brudbukett.

I år kommer jag göra brudbuketter designade av Bloggerskor.
Lotta, Jannice, Julia, Viveka, Jenny och Anna har fått beställa sin drömbukett.

Vill ni ha rabattcheckar till inträdet har jag det i butiken, Blomsterkompaniet på Östergatan 4 i Vellinge eller så kan jag maila en pdf som ni kan skriva ut. butiken@blomsterkompaniet.se

Hjärtligt välkomna


/Jea

7 kommentarer:

Anna Ekberg sa...

Vilken supervacker bukett!! Den hade jag gärna haft på mitt bröllop :)

Hoppas ni får det härligt och fint på mässan!

kram
Anna

♥ Fyra årstider sa...

Gud vad spännande!! Undrar just hur min bukett kommer se ut. Du är skitduktig så det kan bara bli succe:)
Kram Lotta

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Underbar brudbukett! Annas är också fantastisk.
Synd man bor för långt iväg för att gå på mässan.
Hoppas ni får många besökare, lycka till!
Kram, Ingela

Unknown sa...

hej!
vilka underbara buketter och arrangemang du visar!
mycket trevlig blogg! nu ska jag titta vidare =)
ha de bra
susanne

Blombyrån Nyfiken Grön sa...

fin blogg du har!!

Unknown sa...

väldigt in med vita brudbuketter och dessutom med pioner i!
denna är jättefin!

susanne

Lilla huset på prärien sa...

Hej sötis!! Självklart är det någonting för dig och jag ses gärna en sväng om du kommer upp! Hör av dig bara - ring 042-176619 till mig. / Kram