Bröllopsblommor i Skåne


Det bästa som finns är att göra bröllopsblommor. Jag älskar allt runtomkring, glädjen, de förväntansfulla brudparen, att man får använda de allra vackraste sprödaste blommorna i sin fulla prakt. Brudbuketter med blommorna som vackrast utslagna, men knoppar som sticker upp och lite vilda naturliga eller formade och tuktade till en stilfull perfektion.

Alla färger och stilar tilltalar mig, man kan variera i det oändliga.


Jag får komma till vackra lokaler, arbeta på slott och mysiga gårdar. Ofta repeterar musikerna när jag dukar. Det är helt underbart att jobba då.


Jag gör bordsdekorationer för avhämtning men jag åker även ut och dekorerar festlokaler i hela Skåne. Jag har även uthyrning av vaser, skålar, krukor, fat, ljuslyktor och ljusstakar. Har du bokat bröllop och vill ha hjälp med blommor till bröllop eller dukning till fest så kan man boka in en konsultation hos mig i min butik, Blomsterkompaniet i Vellinge.


Kommentarer

Populära inlägg