Hipp hipp hurra för Axel & Evelina idag. Jag tjuvstartar lite på tårtan nu.😄 


Fick ju snygga till kanterna och kolla så den är ok inför kvällens födelsedagsmiddag. Lite sommartårta och ett glas Guldkula. Det blir en magisk (kemisk?) reaktion i munnen om man först tar en bit tårta och sen en sipp champagne. Gaffeln är från någon (Nordfors) i min släkt. Kanske min mormors mor eller far. Jag tycker mycket om att minnas gamla släktingar och använda deras kökshanddukar, örngott odyl. Det är så fint med broderier och graverade bestick, vaser mm. Jag skulle gärna vilja ha antikt i butiken, jag har alltid gillat gamla fina saker. Kanske det kommer, vi får se om jag hinner. 

Idag blev jag Mamma för 19 år sen. En dröm gick i uppfyllelse och jag fick de finaste barnen man kan tänka sig. De var och är så fantastiska och det är det största som har hänt i mitt liv. 

Kram Jea 


Kommentarer

Populära inlägg