måndag 12 maj 2008


Har skruvat ihop nya stolar från IB, våra gamla däckstolar har gjort sitt nu, bara en kvar som ska få stå nere vid växthuset.
Hängde upp hängmattan igår också. En sån man sitter i. Ska sätta mig där och sola så fort jag kan. Den här sommaren tänker jag njuta av. Umgås och mysa med familj och vänner.
Pyssla lite med huset och trädgården och åka båt. Laga god mat och sitta och slappa med grannarna. Läsa böcker och tidningar, spela fotboll med barnen, grilla, äta utomhus, ha picknick, klippa gräset. bada i havet...
Jag älskar dig underbara sommar, hjärtligt välkommen tillbaka.



2 kommentarer:

Efwa sa...

Vilken fin stol!! Skulle vilja ha en sådan någon gång i mitt liv... att bara sitt och njuta i och kanske läsa lite eller bara drömma.

Jeanette Hornbeck sa...

Ja det är precis det jag drömmer om också. Nu ska det bli så, jag ska ta mig tid att njuta lite.

Jag hann in snabbt i din blogg häromkvällen, kommer tillbaks med kommentarer, åhhh, det såg ju helt ljuvligt ut.