lördag 1 augusti 2009

Fest på gång


Nu har jag varit riktigt flitig och gjort 3 bröllop så nu ska jag slappa lite i hammocken, läsa, ta en drink och bada fotbad innan jag börjar göra mig iordning. Ikväll ska jag på cocktailparty. P ska på fest med sitt jaktlag så jag går ensam. Känns lite konstigt, har nog inte gått på fest ensam någonsin om det inte är tjejfest. Jaja, det finns jo folk som både går på bio och åker på semester ensamma så det ska nog gå bra:-D


Imorgon blir det utflykt och då ska jag tillbaks till Västra strö och hämta min vackra sak. Hoppas P är i hyfsad kondition så han orkar med några loppisar eller något annat kul.

Ha en kul lördag alla goa. Det kan ni tro att jag ska ha!

Kram Jea

3 kommentarer:

kardemumma sa...

Ha det så skoj på partyt!
Vilka fina bilder du bjuder på.
Kramar C

Nettan sa...

Oj, vad duktig du är !
Vilka fina buketter du gjort =)

Kram Nettan

Jennie sa...

Verkligen vackra buketter! Hoppas du hade kul på partyt...

Ha en skön söndag, Jennie