Bröllop i Skåne



Foto: Steven Arielsson


Förra sommaren gjorde jag Stinas brudbukett. Stina och Pelle gifte sig i Håslövs kyrka utanför Vellinge, där satte jag rosor vid bänkraderna. Bröllopsfesten hölls på Söderslätts Bygdegård.

På borden satte jag härliga buketter med pioner och rosor.

Vid brudparet gjorde jag en speciell bukett till en silvervas som har gått i släkten i många, många år och så lite rosenblad för extra romantik.

Jag dekorerar borden i festlokaler runt om i Skåne och gör bordsdekorationer, scendekorationer och happenings.

Nya festlokaler jag samarbetar med är Agneshill och Lorensdal, så har Ni inte redan bokat festlokal kan jag varmt rekommendera dessa två fina gårdar som ligger nära både Vellinge, Höllviken, Falsterbonäset och Malmö.

Söker Ni bröllopsblommor, brudbuketter eller festdukningar så varmt välkomna att kontakta mig! Maila butiken@blomsterkompaniet.se eller ring 040-424590 så hjälper jag Er gärna.


Kram Jeanette





Kommentarer

ja... tänk om det hade varit dags att beställa bröllopsblommor... det hade ju inte varit fel :)

dina är såååå fina!

kram jenny

Populära inlägg