Brudbukett i Allt om Bröllop

Nu har nya numret av Allt om Bröllop kommit och gissa vem som har gjort brudbuketten som är på en helsida:-)!
Häftig känsla att se något man själv har gjort i en fin bröllopstidning!
Jag blev jätteglad när jag såg den fina bilden.
 

Visst blir man sugen på att ha strandbröllop! Reportaget är från stranden i Skanör, där många härifrån Vellinge, Näset och Malmö trakten gifter sig eller tar sina bröllopsfotografier.

Nu kan jag erbjuda mina brudpar 15% rabatt hos fotograf  Peter Löfqvist som tar fantastiskt fina bilder och om man väljer att använda sig av oss två erbjuder jag 15 % rabatt på övriga blommor (t.ex. bordsdekorationer, brudbåge och blommor till kyrkan) vid köp av brudbukett, corsage, tärnbuketter och näbbuketter. Samt en timmes fri bröllopskonsultation eller styling vid fotograferingen.

Ni som har varit här några gånger vet ju att jag älskar att jobba med bröllop, så nu är jag förväntansfull och längtar framåt. Vi har haft några bröllop redan i år men till pingst drar säsongen igång med en rivstart. I like!

Trevlig helg!
Kram Jea

Kommentarer

Populära inlägg