Kärleken glöder

Imorgon gäller det för alla män att visa sin kvinna att han älskar henne, annars får han kanske på huvudet. Vissa älskar att köpa blommor medan andra står där och suckar över att de känner sig tvugna. Hur tänker tjejerna då? För min egen del så hoppas jag alltid att han ska göra något, det behöver inte vara så mycket, egentligen räcker det med en gullig lapp och ett vaniljhjärta.
Bara det inte är en ful bukett. När jag fyllde år och var höggravid med tvillingarna fick jag en bukett som var lila och orange med palmblad bakom, den var så ful att jag inte ens kunde ta isär den och ha blommorna var och en. Det slutade med att han slängde ut den genom fönstret. Det var den sista gången jag fick blommor.

Ikväll har jag haft väldigt kul åt alla korttexter. Hoppas inte tjejen som ska få buketten från "kaninen" kommer in imorgon för då måste jag nog le lite menande...

Kommentarer

hellojs, här har jag inte varit förr!!!

Välkommen in till mig, har nog lite smarriga cup cakes över att bjussa på...Kram Mamma Millan<3
Katarina sa…
Hur går det med lokalen? nyfiken :)

Kram
Katarina
RANA sa…
Men kära Jesus, lila och orange? Och palmblad? I sanning vidrigt. Tårarna (skratttårarna) rinner när du berättar om hur buketten flög ut. Hoppas du får några finare nån gång...

Populära inlägg