torsdag 2 april 2009

3-års kalas!


På måndag fyller Blomsterkompaniet 3 år!
Det blir 3 dagarskalas fredag, lördag och måndag. Vi ska bjuda på fika, dela ut ballonger och som Specialerbjudande kostar tulpanbuntar 20 kr (65kr), långa röda rosor 10 kr (30 kr) och minipåskliljor 20 kr (35 kr)
Hoppas att många vill vara med och fira. Nu ska jag gå och lägga mig, måste vara där extra tidigt imorgon. Håll tummarna för att valparna är tysta i natt, jag är lite hönsig nämligen.
Hjärtligt välkomna om ni har vägarna förbi Vellinge

Kram Jea

12 kommentarer:

kardemumma sa...

Ett stort Grattis!
Det skulle vara skoj att titta förbi men det är för lååångt bort!
Ha en kalasförsäljning!
Kramar C

Lilla huset på prärien sa...

3 år - wow, stort grattis till det! Tänk vad fort tiden går. Jag och Lena har sagt att vi ska åka och hälsa på dig någon dag, vet inte om det blir nu till helgen dock... men jag sänder många grattiskramar!

Kram Jenny

Viveka på Humlebacken sa...

Grattis på födelsedagen, inte klokt vad tiden går fort.. Jag kommer nog förbi:)
kram

Maria sa...

Jag har dessvärre inte vägarna förbi men ville ändå säga STORT grattis!!

rosenskära sa...

AAAAHHHRRGGGHHH! Det är inte långt till Vellinge, men fasen vad det kan dröja innan jag tar mig dit!

Nu är hela helgen inrutad och nästa också, men butiken och Jea försvinner inte, tack och lov...

Och du, är det en brudbukett? Den är helt ljuvlig...

Lena

Anja sa...

GRATULERAR till jubilaret!

Hade GÄRNA kommit förbi om jag bara hade "vägarna förbi"...

Får njuta av vårvädret hemmavid och hoppas du får en hääärlig helg!

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Super-duper-stort grattis på er, önskar man hade vägarna förbi. Men det hinns tyvärr inte med, Trädgårdsdrömmar öppnar på skärtorsdagen och det är massor kvar att göra! Lycka till iallafall,
kram Lydia

Lilla huset på prärien sa...

Hej Jea! Tittar bara in igen... jag hoppas att ni har en jättemysig helg. Tittade tillbax på min blogg och såg då att du var en av de allra första som kommenterade på min sida :) Tänk så fort tiden går!

Kram Jenny

Tessan sa...

3 år redan...?!
GRATTIS :-)
Jag kanske susar förbi en sväng i helgen och firar lite.

Vintage sa...

Grattis! Du har en underbar blogg!Kram susanne

Jes/Vita villa vila sa...

Å ett jättestort grattis!!!! WoW vilka priser. Önskar jag kunde handla massor i butiken :)

Kram Jes ♥

Jonna sa...

Grattis till 3-årsdagen!!!

Hade gärna kommit förbi om det inte vore så långt.

Kram Kram