fredag 9 oktober 2009

mera rosor

kvistros
Ursäkta om jag är lite tjatig men jag smäller av av rosorna nu, idag fick jag tag på dubbla trädgårdsrosor i ljusgult med citrondoft OCH rosa doftande austinrosor! Sen har jag såklart de vanliga rosa Heaven, röda Grand prix, bruna Hypnose, cerise med doft, vita kvistrosor, rosa Belle, gammelrosa Upper secret, vita, röda, rosa buntrosor, en creimefärgad ros med röda kanter och en lila Ocean song.

En asparragus plymosis i blom, inte helt vanligt...
Ha en ljuvlig fredag
Kram Jea

2 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Vad häftigt Jea!! Jag älskar rosor de är underbara. Särskilt de som doftar gott. Hade gärna haft några fina att sätta i vas efter min fredagsstädning är avklarad. Skulle egentligen ha fredagsmys... men jag kan inte mysa om det är skitigt överallt!

Ha en go helg!

Kram Jenny

Flower Design Events sa...

Fanatstic, I've never seen asparagus flowering before