fredag 21 september 2007

Inredning var det ja...

Tack alla som har röstat och för alla fina råd om sovrummet. Än så länge har det inte hänt ett smack därinne. En överraskning är på väg hem till Nilla, hoppas att det passar in hos er.

I helgen ska vi välja kök till mannens nya kontor och vi ska även designa en trappa.
Jag har en bild i huvudet om hur det ska vara, högblanka släta luckor, en superfräck kaffemaskin och en svart smeg. Sen skulle jag vilja att det fanns en fläkt inne i fönstret eller en klocka (finns på ett café som har varit en gammal station i Paris, någon som vet?)På Ilva har de en så fin trappa, ska fråga om jag får fotografera den. Hihi så kommer jag dit också:-D
Sen kan man ju drömma lite också och då är detta lampan som borde hänga där...

Bilden är från www.inreda.com

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen, hade du fått mitt mess? *skrattar* Ja, ja nu har du fått mess två gånger. Tydligen är jag virrig såhär på morgonen :-)

Väntar med spänning nu :-)

Ha det bra!
Kram Nilla