onsdag 2 januari 2008

Hejdå furumonster

Kunde inte bestämma mig om det skulle blir svart eller vitt men latmasken i mig sa svart.
Väldigt lätt att få det fint när man målar svart:-D

Nu är frågan om knopparna ska vara vita eller svarta...Ja, jag är våg.

Idag säger jag hejdå till tomtar och annat julpynt också.
Tyckte att det bara blev tuttinuttigt i fönstren i år, fick en kväljande känsla av för mycket och visste inte vad som skulle bort för det var ändå inte mer än lampa och blomma. Vill ha rent men ändå inte helkalt.

6 kommentarer:

Lotta sa...

Det blev jättesnyggt med svart! Väldigt stilrent!

Här har julen också åkt ut. Granen var det sista och den åkte igår. Har dock några stjärnor kvar i fönstren, mest för att jag inte vet vad jag ska ha där istället som ljuskälla!

Ha en riktigt god fortsättning på det nya året.

Kram
Lotta

Villa Hemma sa...

tjenatjena!
Jättefint! Svart var bra val!Härligt att hinna med det samtidigt som du har massor i butiken :-D
Jag röstar på vita porslinsknoppar el "silver" med mönster...
kram

Camilla sa...

Kanonfint med svart!

Tusenfröjd sa...

Jättesnyggt! Bra val... kanske det blir fint med silverknoppar som plockar upp det "silvriga" i kranen... Lycka till/ Liv

Ulli sa...

Jättesnyggt med svart! Jag tycker du ska prova med knoppar i silver/metall. Det tror jag kan bli riktigt snyggt.

Ha en fortsatt trevlig helg!

/Ulli

Nilla sa...

Så snyggt med svart! Vita knoppar hade ju nog varit snyggt =)

Här åkte det sista av julen ut idag, annars hade jag fått fnatt helt enkelt =D

Ha en riktigt skön söndag!

Kram Nilla