söndag 1 mars 2009

håll i er...Jea tycker till om mode

Nu har jag nog vaknat ur mammadimman och här kommer en innelista från trendanalytikern från landsbygden...
*jag dras till persikofärger. Ser det på inköpen av snittblommor och ojdå, det var värst vad mycket åt det aprikosa hållet. hm. Har länge tyckt det är 80-tal. mode är lustigt, ena dagen kan man älska en sak och inte alls förstå varför senare.
*Jeansleggings vill jag ha helt klart, snyggt och bekvämt, nästan kinderäggvarning.
*Armband
*Broscher
*Hårspännen
*Nyckelringar

9 kommentarer:

Tulipa sa...

Tack för modeanalysen!
Det tyckte jag var roligt!

Funderar på hur min skulle låta...
Dock inte aprikos, jag har inte kommit så långt i min utveckling *fniss*

Här i Knäred är vi nybyggare nu när vi får greja med nya lokalen! Kul!!
Får kanske slå till med modeanalys en annan gång!

Kram mariette

Lilla huset på prärien sa...

Ja de där jeansleggingsen har jag också sett - väldigt praktiskt och lite luftigare än vanliga jeans kanske? Har inte investerat i några ännu... ska vänta en 10-15 kilo först *ler*

Kram Jenny

Angel.Pearls sa...

Armband o broscher är min passion också! Vem vann i din tävling?//Eva

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Aprikos ja...trodde inte jag skulle falla för det igen, men köpte en aprikosfärgad scarves häromdagen och jag tycker den piffar upp.
Ha det så bra,
Lydia

Tessan sa...

80-talet ringde och sa att de ville ha tillbaka sin Lena Ph-look ;-)

Jeanette Hornbeck sa...

Angel.Pearls:det var AnnaAnna som vann.
Fler tävlingar kommer såklart, planerar något kul inför webshopsinvigningen.

Kram Jea

Anja sa...

*fniss* Välkommen ut ur dimman!
Låter nästan som om listan kunde vara min... Men Jeansleggings har jag missat. Får Googla på detta!

mylovelygrandma sa...

Hejsan! hittade precis din fina blogg! Jag vill också köpa fina och sköna jeansleggnings (såg att de har på ginatricot) men helst av allt får det bli lite vår först i skåneland! Nu ska jag kika vidare i din fina blogg! du är välkommen till mig med om du vill:) //Josefin

Julias vita drömmar sa...

Hihi. Jag provade jeanstights igår, korvvarning på mig. Men du är ju lång och smärt, men jag åker nog på att köpa sådana för att de var galet sköna. Hoppas allt är bra med dig! Vi hörs!

KRAM