torsdag 12 mars 2009

Jag målar

Min man efterlyste en lista på vad som ska göras här hemma, nu har han fått den.
Jag gör det jag kan och just nu målar jag, men Gud vilka stela knän, börjar nog bli gammal.
Har en snygg kudde från Indiska som knäskydd, bara den förgyller hela tillställningen.

När man målar en sak så ser man nya saker som behövs målas, nu blev elementen helt gula. Innan tyckte jag inte det så så illa ut. Lägger till det på listan. Man skulle ha aktier i någon färgfirma, den branschen kommer nog inte lida under krisen.

Kram Jea

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Tji fick alla vi som trodde att våren kommit... :)

Så du hade sett Christoffer! :) Han blir lika smickrad varje gång någon känner igen honom :)

Hoppas ni är friska snart!

Kram Cecilia

Lilla huset på prärien sa...

Attans vad duktig du är!! Själv sitter jag här och drar i soffan, har svårt för att komma mig för och gå ut i det iskalla uterummet och måla nu när barnen har lagt sig... :( Attans, borde göra det. Nej, jag skiter i det :)

Kram Jenny

Tulipa sa...

Har du fått godkänt det du skulle göra?!

Här har stora tröttheten slagit till ikväll!

Kram!